Dieta

Zobacz więcej w tej kategorii

Żywienie młodych sportowców

Czas trwania: 1h Poziom: Podstawowy

Opis kursu

Organizm młodego sportowca poddawany jest ciągłym obciążeniom fizycznym. Długotrwałe sesje treningowe, mogą być przyczyną zakłóceń naturalnej równowagi organizmu, prowadząc do stanu przemęczenia lub przetrenowania oraz wynikających z tego licznych zaburzeń zdrowotnych. W treningu sportowym, ze względu na wysokie potrzeby energetyczno-odżywcze istnieje także konieczność zwrócenia większej uwagi na proces odnowy powysiłkowej organizmu, której głównym celem powinno być uzupełnienie substratów energetycznych, materiałów budulcowych oraz licznych mikroskładników, których deficyt powstaje w efekcie wzmożonego wysiłku fizycznego. Prawidłowa, dobrze skomponowana dieta pozwala dziecku czuć się lepiej i znacznie szybciej osiągać progres sportowy. Jeśli zależy Ci na zadbaniu o odpowiednie warunki Twojego dziecka lub zawodnika dla rozwoju kondycji fizycznej, nie możesz przegapić webinarium z dietetyk Natalią Palmowską, która specjalizuje się w dietetyce sportowej, również u dzieci.


Webinarium odbyło się dnia: 16.04.2019

Długość nagrania: 1 h 20 min

Dane dostępowe przekazywane są na adres mailowy w ciągu dwóch dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

Agenda

  • Białko
  • Węglowodany
  • Tłuszcze

Opinie użytkowników
Ilość recenzji: 0